Word nu lid!

De voordelen van lidmaatschap

• 4x per jaar de KKVN-nieuwsbrief, boordevol informatie over KuneKunes, over fokken, activiteiten, webinars, actualiteiten, boeken en andere nieuwtjes
  • Account voor leden-subpagina van de KKVN met exclusieve downloads en filmpjes: klauwverzorging, een toom biggen, voeding en huisvesting, etc.
  • Hulp, advies en assistentie van andere leden en het bestuur
  • De mogelijkheid om tomen biggen of oudere dieren te koop aan te bieden op de KKVN website en de biggen officieel te laten registreren
  • Gebruik kunnen maken van stamboekberen
  • Deelname aan fokkersdagen en de openstaldeurendag
  • Toegang tot ZooEasy: online database voor het berekenen van inteelt- en verwantschapspercentages (voor fokkers)
  • Vermelding op de website om als fokker gevonden te kunnen worden

De Kosten

De kosten voor het lidmaatschap zijn bewust laag gehouden. Het kost 25 euro per jaar voor een fokkersaccount en 10 euro per jaar voor een liefhebbersaccount. U kunt meteen online lid worden door het digitale formulier aan de rechterkant in te vullen en het bedrag over te maken (zie formulier voor instructies).

Wilt u voor uw zeug(en) gebruik maken van onze beren en/of stambomen aanvragen voor biggetjes? Dit kan alleen met een fokkerslidmaatschap!